TRAVELLER MAGAZIN, Partener Media tradițional al Târgului de Turism al România, vă recomandă să veniți la Romexpo București, la ediția de primăvară a TTR ( între 20 și 23 februarie), pentru a vă documenta în acest scop. 310 agenții și tour-operatori din Africa de Sud, Albania, Bulgaria, Croația, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, Israel, Italia, Maroc, Palestina, Republica Moldova, România, Serbia, Spania, Tunisia, Turcia și Ungaria au grijă ca vacanțele tale din 2020 să fie de neuitat.
Reprezentanții Consiliilor judeţene din Bistrita, Bihor, Botoșani, Brasov, Buzău, Constanța, Dâmbovița, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mureș, Suceava, Timiș și Tulcea vă asigură că România și-a diversificat atracțiile turistice iar, iar reprezentanții orașelor Amara, Bistrița, Brașov, Botoșani, Constanța, Eforie, Făgăraș, Geoagiu Băi, Herculane, Hunedoara, Iași, Mangalia, Oradea, Piatra Neamț, Târgoviște, Timișoara etc, îți oferă tradiții și obiceiuri frumoase, alături de meșteșuguri practicate de artiști populari foarte apreciați.
Iată o parte din surprizele cu care te vei întâlni la TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI: Vacanțe pentru cei mari și cei mici în locuri din România cu un farmec aparte: Hațeg, ținut al legendelor și al dinozaurilor; Maramureș, o țară plină de haz și de obiceiuri de văzut cătinel și nu numai; idei și reduceri pentru sejurul de Paște; Discount EARLY BOOKING de până la 50% la vacanțele pentru sezonul estival în destinații preferate de turiștii români, precum Bulgaria, Grecia, Turcia sau Cipru; sau vacanțe exotice în Mauritius, Maldive, Republica Dominicană, Bahamas etc; Circuite lansate în premieră pentru Rusia, Scoția sau Fiordurile Scandinave; Croaziere care te surprind: croazieră pe Nil, croazieră în Patagonia sau croazieră în Insulele Fiji; Reduceri la circuite în America de Nord și America de Sud, pentru momente neuitat alături de cei dragi; Promoții pentru bilete de avion sau circuite cu autocarul;
Dacă ești pasionat de comunicarea în mediul online nu trebuie să ratezi Conferința Târgului de Turism, ediția a III-a, care are ca temă Impactul Social media în turism. Conferința se desfășoară pe trei paneluri de discuție: Vizibilitatea agențiilor de turism în social media, Strategii aplicate de social media și Agențiile de turism în deceniul social media și reunește numeroși specialiști ai domeniului. Consultă pe www.targuldeturism.ro tot programul de manifestări conexe. Iată și programul de vizitare: 20 – 22 februarie (joi – sâmbătă): între orele 10.00 – 18.00; 23 februarie (duminică): între orele 10.00 – 16.00. Mai multe despre eveniment aflați pe: www.targuldeturism.ro.