Despre revista

Ce este “TRAVELLER MAGAZIN” ?

Revista Traveller Magazin nr.81

Revista Traveller Magazin nr.81

– Noul concept a fost lansat pe piaţă în luna aprilie 2004. Publicaţia este promovată ca “Revista industriei ospitalităţii din România”. Marca e înregistrată la OSIM cu nr. 061223. Sloganul de referinţă este “Profesioniştii recunosc profesioniştii!”

– O revistă lunară, format A4, full-color, cu un număr de pagini cuprins între 24 şi 32 de pagini, plus 4 coperţi. Tirajul e targetat la circa 10.000 de cititori. Distribuţia se face pe bază de abonamente pre-plătite (5 de lei/exemplar, 60 de lei pe 1 an), dar şi promoţional, în cadrul unor parteneriate de marketing şi evenimente (târguri de turism, simpozioane, work-shopuri, congrese, reuniuni).

-TRAVELLER MAGAZIN acoperă segmentele de comunicare dintre domeniile privat şi public. Revista se adresează în principal producătorilor din industria turistică (hotelărie, restauraţie, agenţii de turism, învăţământ pre şi universitar cu acest profil, consultanţă, transporturi aeriene, navale, feroviare, rent-a-car etc) şi, în aceeaşi măsură, cititorilor individuali din ţară dar şi din străinătate. De asemenea ea este distribuită în instituţii publice, ambasade, organizaţii europene şi mondiale, în companii bancare, de asigurări, de investiţii imobiliare şi financiare. Publicaţia are o arie extinsă de adresabilitate, conţinând şi 2 pagini în limba engleză, în care sunt prezentate noutăţile apărute în turismul românesc.

– TRAVELLER MAGAZIN are drept ţintă mediul de business-travel, consolidând pe de o parte industria hotelieră, iar pe de altă parte pe cea a călătoriilor şi serviciilor conexe acesteia. Publicaţia este şi un liant informaţional între organizaţiile şi asociaţiile profesionale, patronale, locale, regionale de turism.
CE CONŢINE ?- Principalele secţiuni tematice ale revistei sunt – Editorial, Evenimente, Hotel, Travel, Focus, Prim plan, Redescoperă România, Tranzit, Mapamond, Cum e la alţii !, Bibliotecă, Shop etc. Alături de acestea se regăsesc rubrici de analiză şi dezbateri de genul – Semnal, Accent, Asta se discută, Se va vorbi mâine, Tendinţe, Tranzacţii. Sunt publicate periodic analize şi statistici ale turismului intern şi internaţional, comentate de specialişti din cadrul unor organizaţii ca OMT, WTTC, ASTA, IATA, CECTA, UFTAA, ECTAA, IH&RA, PATA, US TRAVEL ASSOCIATION, ori reprezentanţi ai marilor târguri internaţionale de turism.

– TRAVELLER MAGAZIN inserează în paginile sale destinaţii naţionale, internaţionale dar şi produse autohtone vandabile pe plan mondial. Principalele rubrici sunt focusate pe promotori ai unor idei şi acţiuni valoroase, ai imaginii de succes în afaceri în turism, pe valori universale ale patrimoniului cultural, istoric, arhitectural, ecologic, cu recomandările de rigoare pentru vizitatori. Revista inserează şi fragmente ori articole din publicaţii străine, ce fac referinţă la atracţiile turistice ale României.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*