NEED TOUR – noi ferestre de vacanta, TRAVEL nr. 164-166

Numărul operatorilor de turism care vindeau pachete pe destinațiile de vacanță din Antalya a scăzut în România ultimilor zece ani. Falimente sau exituri, explicabile mai ales prin criza și atentatele teroriste, au determinat o scădere a circulației români spre stațiunile estivale turcești de la Mările Mediterană și Egee. Acum o parte importantă dintre operatorii turci sunt de părere că piața turistică românească s-a schimbat și trebuie abordată într-o altă perspectivă de business.

În plus, prin creșterea puterii de cumpărare românii au un potențial mai mare de a pleca în vacanțe. Acest aspect a fost luat în calcul recent de către Need Tour, tour operator cu renume în Turcia ce s-a lansat la jumătatea lunii decembrie, la Poiana Brașov, în prezența a 300 de parteneri și invitați. În acest scop a fost înființată Need Tour România ce își propune să ducă experiența călătoriei la un alt nivel, cu expertiza unei echipe de profesioniști cu peste 10 ani de experiență în turismul din zona balcanică – a anunțat Aytac Acikgoz, co-fondator Need Tour România. La rândul ei Mihaela Crăciun, General Manager al agenției, a subliniat că: ” În Antalya avem un parteneriat direct, extrem de valoros și solid cu hotelurile. Pentru 2018, credem că destinația preferată a românilor va fi Belek, care oferă condiții excepționale pe segmentele luxury dar și family.” Compania estimează că, în 2018, peste 12.000 de clienți vor ajunge în Turcia prin patru curse charter, ce vor decola săptămânal din București, Cluj, Oradea și Suceava, și peste 3.000 cu pachete individuale spre Antalya, Kusadasi, Bodrum și Marmaris.

MARIAN CONSTANTINESCU

„Moş Crăciun” are numai 24 de ani

Moșule ce tânăr ești! Dacă nu știați în Bucureşti există Agenţia Moş Crăciun, care se ocupă să facă sărbătorile în mijlocul cărora ne aflăm cât mai frumoase. Ea a dezvoltat, în cei 24 ani de activitate, pachete complexe de servicii oferind Moşi Crăciuni, Spiriduşi şi Crăciuniţe pentru firme sau clienți individuali. Printre acestea se numără ”Moş Crăciun la tine acasă”, ”Moş Crăciun corporate”, ”Moş Crăciun profesionist”, care îi va lăuda pe cei merituoşi, ”Moş Crăciun animator” – pentru magazine, restaurante, baruri etc.!, ”Moş Crăciun promoter!”, om de afaceri sau curier. Partenerii dumneavoastră de afaceri pot primi cadourile speciale pe care le-aţi pregătit direct de la Moş Crăciun. În final, probabil că ne veţi întreba dacă Moş Crăciun nu are şi o parteneră. Fireşte că da, există Crăciuniţele! În oricare dintre variante, Moş Crăciun poate fi însoţit sau înlocuit de Crăciuniţe.

“De-a lungul anilor, mii de copii s-au bucurat de serviciile Agenţiei noastre, de la evenimente cu 200-250 de copii, până la întâlniri personalizate cu 1-2 copii. În fiecare an ne-am implicat şi în evenimente caritabile pentru copii defavorizaţi, orfani sau din familii cu probleme. Putem organiza de la zero, pentru firme şi grupuri, inclusiv petrecerile de sfârșit de an, având o serie de locaţii de top. Agenţia Moş Crăciun e marcă înregistrată încă din 1993 şi deţine Certificatul Marcii 48746 eliberat de OSIM – ne-a precizat Dan Anghelescu, Moş Crăciun Şef. Alte amănunte aflați pe www.agentiamoscraciun.ro

MASTERCARD – Unde sunt ascunse 44 de comori?

Mastercard a publicat un Top cu 44 de comori ascunse ale Europei, evidenţiind destinaţii impresionante mai puţin cunoscute, dar accesibile tuturor. România este reprezentată în acest an, pe poziția 14, de Delta Dunării. Primul loc este deţinut de Asturias, o regiune din nordul Spaniei, care împreună cu priveliştile extraordinare ale mănăstirii Covadonga reprezintă o destinaţie de vis. Pe locul doi al clasamentului este situat oraşul medieval Zebugg din Malta, iar podiumul este completat de regiunea Salzkammergut din Austria. Din Top mai fac parte, conform evaluărilor  experților din domeniul turismului, destinații ca Insulele Azore (Portugalia), Pag (Croația), Saaremaa (Estonia), Regiunea Volos și Pelion (Grecia), Velika Planina (Slovenia), Cape Kolka (Letonia), Parcul Național Balaton-Uplands (Ungaria) etc. „Expertiza Mastercard a stat la baza realizării listei de recomandări.

Aceste informaţii, împreună cu evaluările localnicilor fac din acest ghid unul extrem de util. Clasamentul a fost realizat de Mastercard cu scopul de a ajuta consumatorii să îşi planifice călătoriile şi să aleagă destinaţiile ce merită a fi descoperite” – a subliniat Javier Perez, Preşedinte pe Europa în cadrul Mastercard.

MARA ANTON

EUROLINES  – parteneriat de afaceri


După ce TUI TravelCenter, membru al grupului Eurolines România, a stabilit în ultimii doi ani parteneriate pe segmentul de travel cu Lidl și Selgros Cash&Carry Romania, lansând concepte comune de vânzări Eurolines a anunțat în septembrie o nouă colaborare pe segmentul de transport cu liderul european FlixBus. Ce aduce ca plus valoare această alianță? Mai multe explicații au fost oferite de către Dragoș Anastasiu, președintele grupului de firme românești:”Majoritatea autocarelor Eurolines vor fi rebranduite sub sigla Flixbus, urmând ca unele curse, de exemplu cele spre Republica Moldova, să rămână sub brandul Eurolines. Aducem Europa mai aproape împreună: Acces facil la cea mai extinsă rețea europeană de transport cu autocarul, constând în 200.000 de conexiuni zilnice către 1.200 destinații din 26 de țări. Biletele pentru rețeaua FlixBus sunt disponibile în 1400 de puncte de vânzare aparținând Eurolines România. Modelul de afaceri FlixBus combină ‘Best of two worlds (Ce e mai bun în cele două lumi)’ – focus pe digitalizare și calitatea partenerilor IMM locali. Ce ne lipsea – şi am simţit nevoia acestui parteneriat – este tehnologia nouă, pe care autocarele FlixBus o deține. Fără tehnologie nu mai faci faţă. Sperăm ca prin această deschidere, cu peste 1.000 de oraşe noi, în combinaţie, putem până la sfârşitul anului viitor chiar să dublăm cifra, de la aproape 150.000 pasageri transportaţi anul acesta”, a declarat liderul Eurolines România, Dragoş Anastasiu.

La rândul său, Nikolai Voitiouk, vicepreşedinte Business Eastern Europe al FlixBus, a subliniat că această colaborare este ”un pas important pentru companie în conectarea oraşelelor importante ale României cu cele 26 de ţări europene din portofoliu˝. El a mai anunțat că în acest scop a fost deschis un birou de reprezentare și la București.

ALEX BARBU

Cel mai mare resort de golf din România

E clar. Județul Alba are un apetit special pentru terenurile de golf. El a fost stimulat de Paul Tomiță, primul jucător profesionist pe care l-a avut țara noastră, o figură legendară care s-a născut în această zonă căruia i-a dăruit primul teren de golf, semiprofesionist.

La sfârșitul anului trecut a fost inaugurat în localitatea Teleac, comuna Ciugud din același județ Theodora Golf Club, cel mai modern resort de golf din România. Investițile de 15 milioane de euro, acoperă nu numai amenajarea terenului ci și o serie de facilități de cazare și relaxare unice, un ansamblu de 14 vile cu 82 de camere duble clasificate la 4 stele plus, un restaurant cu o capacitate de 160 de locuri în interior și 100 locuri pe terasă, o sală de conferințe, o piscină exterioară etc. „Suntem încântați să anunțăm lansarea acestui Golf Club, un proiect cu viziune pe termen lung, născut din pasiunea pentru golf.

Complexul își propune să devină o destinație pe harta turismului românesc și să crească potențialul turistic al zonei, datorită poziționării sale excelente, în una dintre cele mai valoroase zone românești. Theodora Golf Club este o atracție unică în țară și în lume, ce se remarcă  prin atenția la detalii, oferind o experință de relaxare complexă” declara Ioan Popa, președintele Theodora Golf Club. Terenul de golf va fi deschis jucătorilor în primăvară. El se desfășoară pe o suprafață de 56 hectare, pe care se află cele 18 parcursuri, fiind cel mai mare teren de golf din țara noastră. O premieră este reprezentată de faptul că terenul de golf va avea cel mai lung parcurs din Europa– PAR 6, de 735 de metri. În plus aici va funcțional și o Academie de golf dedicată copiilor. Theodora Golf Club este situat la maximum 10 minute cu mașina față de Alba Iulia, distanța față de aeroportul din Cluj sau cel din Sibiu fiind între 1 și 2 ore.

ANGELA SIMION

 

 

 

 

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Mapamond, Numarul 164-166 and tagged , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*