TTO CRAIOVA: Un pod pentru îndrăgostiții de călătorii, EXPOZITII nr.144

După mai mulți ani s-a întâmplat. La Craiova, oraș neglijat de touroperatorii români, a apărut între 18 și 20 martie, prima ediție a Târgului de Turism al Olteniei (TTO). Era și timpul.

Zona are un potențial dinamic extraordinar iar în multe localități turismul s-a trezit la viață datorită injecțiilor cu vitamine asigurate prin finanțele proiectelor europene. Ca  urmare cele mai vizibile componente ale evenimentului găzduit de Centrul Multifuncțional Craiova, au fost aceste programe. Ce ne-a atras atenția? Standurile și expunerile județului Mehedinți (care a venit cu o creație foarte bine lucrată pe segmentul brandului și imaginilor identitare, dar și programe din Clisura Dunării, Isverna, Pe urmele lui Brâncuși, Băile Herculane etc).

 

Ca noutate la Eșelnița a fost înființat un centru local de informare și promovare turistică, lucru benefic pentru această zonă naturală. La fel de reușită a fost prezența județului Gorj care arată că știe să-și valorifice Trofeul Golden Apple, obținut în 2014, pentru Orașul Târgu Jiu – Axa Brâncuși, prin Asociația de Promovare și Dezvoltarea Turismului. Consiliul Județean Vâlcea a venit cu câteva dintre atuurile sale – stațiunile Govora respectiv Călimănești-Căciulata, fiind repuse în valoare de noile investiții făcute în bazele de tratament. Ne-a plăcut expunerea proiectului ”Altița Dăbuleniului” care își propune să stimuleze tradiția creării de ii și costume populare.

Pe segmentul de travel organizatorul – PS Multiservices srl -, a avut un succes moderat. Doar câțiva operatori care vând România au onorat manifestarea – TUI Travel Center, Star Tours, Paralela 45 (cu o prezență modestă), respectiv Gorj Turism.  Probabil că acest lucru se explică și prin faptul că piața de travel s-a comprimat iar în același timp cu TTO Craiova, alte județe au găzduit manifestări similare. Mai remarcăm prezența lanțului Bacolux, cu rădăcini financiare doljene, a Complexului ”Portul Cultural Cetate”, în prim plan cu poetul-gastronom Mircea Dinescu, a pensiunii ”Carul din Stele”, a agenției Primelife America Tourism, iar pe partea de agrement și aventură standurile cu echipamente de transport urban individual – E-Twow Electric Mobility; Mecanic Moustache, cu o colecție de motociclete recondiționate și reechipate; a echipei de tineri de la Zig Zag prin România, care și-au propus să afle poveștile de succes ale României moderne; Podul îndrăgostiților de la intrare, un clu de marketing care merita mai bine publicitat. Pe segmentul de conferințe cel mai apreciat eveniment a fost susținut de revista noastră, Partener media al TTO, care a prezentat ultimele două cărți de turism ale scriitorului și editorului de turism Marian Constantinescu.

Despre lumea fascinantă a poveștilor de succes, parcă venită de pe altă planetă au vorbit în calitate de invitați ori parteneri – Florin Bazavan, unul dintre proprietarii lanțului hotelier Bacolux, Eduard Stanov, sales & marketing manager al noului hotel Ramada din Craiova, respectiv Răzvan Adam, editorul revistei de Tour.Ist.

Conform organizatorilor, amintim că o parte din câștigurile Târgului vor fi donate pentru utilarea maternității Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova.

DOINA CONSTANTINESCU

 

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Expozitii turism, Numarul 144 and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*