J.W. Marriott Grand Hotel a lansat colecția de toamnă, INDUSTRIE HOTELIERA nr.115

= 174

TOAMNA ÎNCEPE SCHIMBAREA LA FAȚĂ
Cum trece vremea! După 13 ani de funcționare un hotel emblemă din București investește într-o nouă imagine de arhitectură interioară. La Cluj apare primul hotel Hampton by Hilton. În același timp Sibiul ajunge să se mândrească cu cel mai elegant Golden Tulip din România, onorat recent cu o distincție internațională.

NOI TENDINȚE
J.W. Marriott Grand Hotel a lansat colecția de toamnă

Prin finalizarea procesului de renovare a lobby-ului și a noului Pavilion Lounge complexul hotelier J.W. Marriott a marcat lansarea unei noi ”colecții” de design interior ce conține modele elegante cu amprentă iconică. Modernizate pentru un plus de confort, noul lobby își întâmpină oaspeții cu un decor modern care deschide întreaga zonă a parterului, astfel încât oaspeții să se poată bucura de grandoarea și atmosfera prietenoasă a noului spațiu. Un element cheie este reprezentat de peretele iluminat din spatele recepției insulare, unde ți se oferă servicii personalizate. Construită din lemn masiv, onix și piele, noua recepție și mocheta în culori ambientale, fac cu ușurință tranziția de la modelul clasic deja existent către unul modern, mult mai primitor.
Principala atracție este reprezentată de noul Pavilion Lounge. Proiectat să găzduiască întâlniri sociale și de afaceri, acest nou bar completează oferta celorlalte restaurante ale hotelului. Barul e construit din marmură de Calcutta, așezat cu măiestrie în fața unui perete de prezentare a băuturilor, din lemn de culoare închisă, bronz și lumini calde. Aici a fost prevăzut și un loc special pentru fumat, separat printr-un perete de sticlă, ce permite celor două spații să fie integrate în conceptul unitar. Înconjurați de farmecul clasic din exterior, oaspeții pot alege dintr-un meniu modern, ce cuprinde gustări precum trufe cu foie gras, crochete de chorizo, dar și dintr-o gamă selectă de băuturi. Investiția totală s-a ridicat la circa 1,2 milioane de euro.

După cum a declarat Igael Porecki, directorul general al J.W. Marriott Grand Hotel, ”deși camerele arată încă bine, după 13 ani de la inaugurarea hotelului se simte nevoia unei îmbunătățiri. Următoarea etapă o reprezintă renovarea până la finalului anului 2015 a celor 401 camere, 12 săli de evenimente, precum și a coridoarelor și Executive lounge-ul. Investiția va ajunge la aproximativ 4 milioane de euro. Vom avea inițial camere de probă, urmând ca în noiembrie-decembrie 2014, să începem renovarea tuturor camerelor din hotel. Procesul se va realiza etapizat, pe etaje.”

INTRARE ÎN PIAȚĂ
Hampton a deschis stagiunea la Cluj
Hampton by Hilton din Cluj Napoca a intrat în circuitul turistic. Acesta este primul hotel din acest brand care se poziționează pe segmentul ”value” (buget) al industriei turistice românești. El oferă 109 camere, dispuse pe 7 etaje, o sală de conferințe cu echipamente moderne, cu o capacitate totală de circa 35 de persoane și se adresează atât călătorilor tip business cât și celor leisure. Lucrările de amenajare au fost demarate în iulie 2011, clădirea având, inițial, destinație de birouri. Hotelul, care are 21 de angajați, se află în imediata apropiere a unor centre comerciale și industriale și la doar 8 kilometri distanță față de Aeroportul Internațional Cluj-Napoca. Andreea Balaj, directorul general al Hampton by Hilton Cluj are convingerea că ”deși este deschis relativ recent hotelul se va dovedi un succes pe piața locală, luând în considerare, în special beneficiile asociate cu operarea de către Hilton Worldwide, prin intermediul canalelor sale de vânzări și a programului de loialitate Hilton Hhonors”. La rândul lor reprezentanții Hilton Worldwide apreciază prin ”deschiderea primului Hampton în România vom trasa și dezvolta standardele pe segmentul hotelurilor buget”.

Hampton, un brand al Hilton Worldwide, se exprimă la nivel global prin 1.900 de proprietăți și peste 186.000 de camere administrate în 13 țări.

DISTINCȚIE INTERNAȚIONALĂ
Trofeu pentru Golden Tulip Sibiu

Hotelul Golden Tulip Ana Tower din Sibiu a primit distincția „Hotel of The Year 2012” pentru întreaga zonă central-sud-est europeană a lanțului hotelier Golden Tulip – Louvre Hotels. Trofeul a fost înmânat reprezentanților hotelului, de către Olivier Derycke, Vice-Președinte și CEO al Grupului Golden Tulip – Louvre Hotels, alături de Andreas Tscherning, Vice-Președinte pe Europa și Paul Mărășoiu, Senior Vice-Președinte România. Acordarea trofeelor anuale se bazează pe rezultatele unui laborios Program de Asigurare a Calității. El are ca element principal un sistem de vizite neanunțate care verifică cu rigurozitate și maximă exigență calitatea spațiilor, calitatea serviciilor, ambianța, atitudinea, profesionalismul și atenția, identitatea vizuală a lanțului și performanțele actului managerial.

ANGELA SIMION, ION BADEA & ALEX BARBU

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Industrie hoteliera, Numarul 115 and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*