Hotel – revista no 81

HOTEL
Premii şi aniversări cu parfum de epocă
RECUNOAŞTERE INTERNAŢIONALĂ
Premiu pentru Hotelul Anului

Paul Marasoiu

Paul Marasoiu

La Conferinţa Anuală Internaţionala Golden Tulip, desfăşurată la Casablanca, premiul pentru Hotelul Anului în Europa Centrală şi de Est a fost decernat complexului Golden Tulip Times din Bucureşti. Hotelul a primit punctajul maxim în urma evaluării performanţelor manageriale şi operaţionale, atestate în urma unui exigent program de mistery guest şi de monitorizare a utilizării valorilor, a standardelor şi procedurilor proprii lanţului. Golden Tulip Times promovează pe piaţa hotelieră de patru stele, 70 de camere, duble, single şi family suites. “Franciza hotelieră este o soluţie de succes, numai dacă este însoţită de un management local dedicat şi performant. După părerea mea în anii următori şi celelalte hoteluri Golden Tulip din portofoliul românesc vor avea toate şansele să atingă aceleaşi performanţe” – a apreciat Paul Mărăşoiu, preşedinte Peacock Hotels şi partener strategic regional pentru Golden Tulip şi Louvre Hotels.

ANIVERSARE CU PARFUM DE EPOCĂ
Primul hotel boutique a împlinit – 10 ani

Hotel Residence

Hotel Residence

Residence Hotels, o marcă sută la sută românească, a aniversat în această lună 10 ani de activitate şi, în acelaşi timp, de la apariţia primului hotel boutique hotel din România. După cum am informat la vremea respectivă Residence Hotels a devenit primul membru din România al Asociaţiei europene Exclusive Hotels, fiind încadrat la categoriile Luxury şi Charm & Character. Începând din ianuarie 2010, Residence Hotels se numără printre primii membrii ai Boutique and Lifestyle Lodging Association, cu sediul la Los Angeles, singura asociaţie mondială cu acest profil. Residence Hotels se numără şi printre primele hoteluri româneşti ce figurează în topul preferinţelor publicului CNN.

Proprietarul grupului Residence, Cristi Penescu, a declarat că “Residence reprezintă o investiţie integral românească şi am satisfacţia personală că am putut oferi bucureştenilor dar şi vizitatorilor străini, o parte din frumuseţea şi atmosfera reconstituită a oraşului din perioada interbelică”.

SHOPPING HOTELIER
Vlad îşi vinde bijuteria

Omul care a construit două bijuterii hoteliere la malul Mării Negre, una pe când era directorul general al SC Mamaia SA, alta ca investitor privat, s-a hotărât să renunţe la a doua bijuterie – hotelul Bulevard din Constanţa. Decizia de a vinde unitatea, contra sumei de 15 milioane de euro, nu a fost explicată de omul de afaceri care se gândeşte la investiţii orientate spre alte domenii mai profitabile. Complexul Bulevard a fost poziţionat încă de la început spre clientela de leisure şi business. Clasificat la 4 stele el este alcătuit din două hoteluri, cu 100 de camere, dispuse pe trei niveluri. El s-a individualizat în ultimii ani prin servicii exclusiviste, de top. Unitatea mai dispune de un restaurant, cafe bar, două săli de conferinţe cu capacităţi de 170 respectiv de 150 de locuri, centru de fitness şi relaxare, piscină exterioară şi parcare.

ALEX BARBU & ANGELA SIMION

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Industrie hoteliera, Numarul 81. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*