La Târgul Internațional de Turism (Romexpo din București), Grecia a participat, după mulți ani, cu un stand propriu semn că piața românească devine din ce în ce mai atractivă. În acest scop timp de 2 zile peste 20 de oficialități grecești au făcut show organizând un veritabil ”raliu” de promovare a atracțiilor sale fabuloase.
În deschiderea ”academiei turistice” Babis Karimalis, Președintele Organizației Naționale a Turismului Grec (GNTO) ce activează în cadrul Ministerului Turismului, împreună cu Georgios Stafilakis, directorul Biroului grec de turism de la București au decernat în premieră 3 distincții. Ele răsplătesc eforturile și devotamentul unor promotori de business și media ce au contribuit la dezvoltarea promovării turistice dintre cele 2 țări. Marian Constantinescu (scriitor și editor de turism, redactorul șef al revistei Traveller Magazin), pentru ”contribuția sa remarcabilă în jurnalismul turistic românesc”. Aceasta este a 22 distincție primită de-a lungul carierei sale.
Pe segmentul de afaceri turistice au fost nominațizați Akis Spiratos (președintele Captain Nemo, din Grecia, ”nașul” multor travel agenți români), respectiv Alin Burcea, președintele agenției Paralela 45, unul dintre cei mai cunscuți lideri ai Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).