BAHAMAS mai aproape de romani, TRAVEL nr.158

O veste cît se poate de bună pentru românii amatori de vacanțe exotice în perioada de iarnă din țara noastră. Începând din 6 noiembrie operatorul aerian Condor a inclus în orarul de zbor o cursă săptămânală fără escală din Frankfurt (Germania) până la Nassau. Practic românii au posibilități variate de conectare la această cursă, în afară de TAROM existând încă 8 companii cu zboruri de pe Aeroportul Internațional Otopeni.

Despre avantajele pachetelor turistice care se regăsesc deja în cataloagele firmei Dertour România, au vorbit la București, în cadrul unui RoadShow de promovare reprezentanții Condor (Attila Toth, reprezentativ și pe România), ai Biroului de Turism Bahamas pentru Europa Centrală & CIS, cu sediul în Germania (Angelika Ardelt și Claudia Majunke), ai hotelurilor internaționale Atlantis (Anke Herrmann), Breezes Superclubs (Martin Grass),Melia (Raul Villagran),Sandals Resorts (Elena Sokolova), Nassau Paradise Island Promotion Board (Kristina Baltrusyte) și Viva Wyndham Hotels (Patrizia Olivadi).

Uniunea Bahamas deține 700 de insule și atoli, dintre care 30 sunt locuite. 16 dintre acestea trăiesc aproape exclusiv din turism și așa se explică de ce sectorul Horeca este extrem de dezvoltat. Un alt avantaj al poziționării insulelor Bahamas este că acestea sunt situate la doar 80 de kilometri sud-est de Florida (SUA) și 100 de kilometri nord de Cuba. Deci foarte bune oportunități de a vizita și alte destinații turistice. Moneda este dolarul bahamez, menținut la paritate cu cel american. Pentru a intra în Bahamas românii (ca și polonezii, rușii și cehii) nu au nevoie de viză. Perioada cea mai bună de a vizita fantasticele plaje și ape (printre cele mai limpezi din lume), de a te bucura de mâncarea tradițională (nu uitați de cocktailul cu fructe Bahama-Mama), este între decembrie și mai.

DOINA CONSTANTINESCU

CHRISTIAN TOUR plusează cu HelloRomania.eu

Nu avem cum să concurăm pe piața celor mai exotice plaje din lume. N-avem cum să concurăm vestigiile Greciei sau cele mai înalte vârfuri alpine. Dar putem să vindem cu succes ceva care este unic și are o valoare turistică extraordinară. Putem să vindem Suflet Românesc! Tradiții, ospitalitate, gastronomie, specificul satelor și oamenilor ce le locuiesc. Vacanța este o promisiune în sine. Tinerii dinamici, familiile, copiii, toți sunt ajutați să trăiască experiențe românești unice, memorabile. Ne dorim ca turiştii îndrăgostiţi de România să îşi concentreze timpul pentru a descoperi cele mai fascinante locuri din ţara noastră. Platforma HelloRomania.eu îi va ajuta să găsească rapid cele mai bune variante de cazare, iar MementoBus.com, platforma noastră de transport turistic, le oferă cele mai avantajoase soluţii de deplasare în plan local”, a declarat la lansarea noului produs Cristian Pandel, Chairman of the Board Christian Tour.

HelloRomania.eu, cel mai nou portal de rezervări online pentru cazări este un concept sută la sută românesc. El oferă disponibilitate în timp real, confirmare pe loc, rezervări sigure, preţuri preferenţiale. Practic, în doar câteva minute, un turist poate rezerva, din orice colţ al lumii, o camera la o structură de cazare din România, cu garantarea ei de ambele părţi. Noua platformă are un slogan provocator, ”Suflet românesc”, şi o echipă de profesionişti cu experienţă în hotelărie şi în marketingul online. O parte din cazările din România sunt deja integrate. La ora aceasta pe platformă sunt recomandate circa 500 de unități. Până la sfârşitul anului vor fi integrate peste 2000 de unităţi de cazare, vor fi efectuate aproximativ 150.000 de nopţi de cazare şi suma derulată cu ajutorul site-ului se estimează că va atinge o cifra de peste 10.000.000 lei.

Dincolo de destinaţiile foarte cunoscute ale ţării, în momentul de faţă deja sunt integrate cazări în destinaţii inedite din Maramureş, Curtea de Argeş, Vidraru, Delta Dunării sau zonele balneo mai puţin accesate. „Suntem într-o permanentă căutare de structuri de cazare interesante. Oferim, de exemplu, nopţi de cazare în herghelii, pe pontoane plutitoare din Delta Dunării sau în campinguri, cum ar fi cel de la Vidra. Oferim o paletă variată de prețuri ce încep de la 50 de lei per cameră„, declara Andra Constantin, Business Development Manager la HelloRomania.eu. În paralel, echipa dezvoltă o platformă de servicii opţionale, adiacente cazării, pentru excursii, tururi de oraş, rezervări la muzee, evenimente, închirieri de biciclete, intrare în parcuri de distracţii etc, dar şi o platforma tip Experience etc. Proiectul HelloRomania.eu a trezit de asemenea interesul unor investitori din Statele Unite, atrași de oportunitățile nelimitate de dezvoltare al portalului de turism.

M. CONSTANTINESCU

CANADA – proceduri simplificate de viză

De la începutul lunii mai 2017 români care au avut viză de călătorie pentru Canada în ultimii 10 ani sau dețin viză valabilă pentru SUA pot circula în Canada cu avionul având nevoie doar de o autorizație electronică de călătorie care se acordă repede și simplu. Persoanele care nu îndeplinesc aceste condiții vor avea nevoie în continuare de viza de vizitator. De asemenea, toti cetățenii români vor avea nevoie de viză pentru a intra sau reintra în Canada cu automobilul, autocarul, trenul,vaporul, sau la bordul unui vas de croazieră. În comparație cu viza, eTA se acorda mai simplu și mai repede. Depunerea cererii se face electronic, iar aceasta este soluționată, în general, în câteva minute. Taxa este de 7 dolari canadieni. eTA este valabilă pentru o durată de până la 5 ani și le permite călătorilor să se deplaseze în Canada pe calea aerului oricât de frecvent, pe perioade scurte, în general de până la 6 luni consecutive, pentru studii, tranzitarea printr-un aeroport canadian, vizite turistice sau călătorii de afaceri – a anunțat Ambasada Canadei la București. După cum se știe începând cu 1 decembrie 2017 toți românii vor putea călători în Canada fără viză.

IPW WASHINGTON DC- ”A big Welcome!”

Chiar dacă U.S. Travel Association organizatorul celui mai mare târg de turism din lume – International Pow Wow -, a semnalat mai multe aspecte care au influențat negativ circulația turistică spre SUA, cea de-a 49 ediție (3-7 iunie), a fost un mare succes. Desfășurată pentru prima oară în istoria sa în sălile de expoziții ale Walter E. Washington Convention Center, din inima politicii americane, manifestarea a atras peste 6.400 de touroperatori, proprietari de lanțuri hoteliere, de companii aeriene, de parcuri de distracții, muzee, parcuri naturale și tematice, restaurante, firme de consultanță, sisteme globale de rezervări, structuri locale și naționale de promovare, marketing și publicitate turistică. Dintre aceștia peste 1300 au fost companii internaționale. În fața a circa 530 de jurnaliști și editori de travel (un record de participare a presei) Roger Dow, președintele U.S. Travel Association & CEO, a subliniat că oamenii de afaceri americani din această industrie sunt deschiși să creeze și să dezvolte noi contacte profesionale și de business. El a precizat că această tendință este susținută nu numai de diversificarea campaniei ”Brand USA”, care este și sponsorul principal al IPW -, ci și de sloganul cu care sunt întâmpinați turiștii din întreaga lume – “One Big Welcome”.

Dar cum se exprimă industria turistică la IPW ? Pe parcursul celor 5 zile au avut loc peste 112.000 de întâlniri B2B în cele 1300 de standuri expoziționale. Ca de obicei există și o evaluare realizată de către firma independentă de cercetare Rockport Analytics. Ea estimează că afacerile inițiate aici vor genera în viitorii 3 ani, un venit de peste 4,7 miliarde de dolari pentru turismul american. Care este impactul desfășurării IPW la Washington DC? Oficialitățile se așteaptă ca turismul să ”pompeze” în economia locală peste 1,7 miliarde de dolari. Aceleași așteptări are și U.S. Travel Association, organizație națională non profit (o structură asemăntoare unui minister al turismului) ce reprezintă o industrie susținută de 15,3 milioane de locuri de muncă care generează în economia Statelor Unite 2,3 trilioane de dolari. Traveller Magazin a participat pentru a 19 oară, consecutiv, la IPW, și acest lucru este foarte apreciat. Despre atmosfera, evenimentele și experiențele de travel, în numerele viitoare.

DOINA & MARIAN CONSTANTINESCU

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN
MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef
Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.

This entry was posted in Numarul 158-159, Travel and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


*