Hotel Wine Spa Riserva Ramada, INDUSTRIA HOTELIERA nr.131

= 194

NOILE SERVICII ATRAG NOI CLIENȚI

Timpul în care turistul trăgea la un hotel și era ”tratat” doar cu cazare și masă a expirat. Călătorul modern, ne referim și la cel român, are și e dispus să cheltuiască mai mulți bani, pe servicii care oferă experiențe memorabile. Hotelierii au început să creeze în interiorul complexelor, adevărate oaze de întreținere a sănătății. Cum investiția este modică în comparație cu valoarea adăugată serviciilor, modelul face rapid ”pui” și în așezări mai puțin curtate de turiști.

ORADEA
Hotel Wine Spa Riserva Ramada

Oradea Riserva[1]

Ramada, primul hotel business class internațional din Oradea, a lansat Wine Spa din România – Riserva. Creat pentru a răspunde celor mai rafinate așteptări, Riserva Wine Spa aduce în premieră pe piața de wellness & beauty tratamentele pe bază de vinoterapie și linia de tratamente Hi-Tech by FisioKinlab, premiată pentru inovație la Salonul Internațional Paris 2014. Riserva Wine Spa include astfel România pe harta turismului de spa exclusivist, alături de Franța, Australia, America, Noua Zeelandă și Africa de Sud.

Riserva Spa Signature aduce experiența degustării vinului la un nou nivel, prin terapii ce poartă semnătura casei: fiecare ritual începe cu un jeleu de vin și continuă cu un Scrub Bar – un concept introdus în România de Spa d’Or, care a asigurat consultanța spa. Riserva Spa Signatures abordează holistic starea de bine, incluzând tratamente pentru mâini și picioare, exfolieri și diferite tipuri de masaje, iar ritualurile intitulate sugestiv Merlot, Pinotage, Cabernet sau Divinum, sunt asociate la final cu vinul potrivit. Face & Body Collection, sunt create atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Seria de tratamente dedicate domnilor folosește produse din gama Kianty de la Bruno Vassari. Riserva Water Rituals este răspunsul Riserva pentru cei care își doresc mai mult de la un spa. Ritualurile de hidroterapie includ băi cu lapte și băi cu nectar de struguri. Riserva aduce în Oradea ritmul petrecerilor din marile metropole, terasa fiind disponibilă pentru manifestări private pe conceptul Roof Top Party – ne-a precizat Nadia Ionescu, directorul de Vânzări și Marketing al hotelului Ramada Oradea. Complexul face parte, alături de 830 de hoteluri din peste 50 de țări, din lanțul hotelier Ramada, deținut de grupul Wyndham Worldwide.

SNAGOV
Vila 23 – o oază cu pietre vulcanice

Nymphea Spa este prima treaptă a unei provocării care te conduce la 25 de kilometri de București. Pe malul lacului Snagov, la Vila 23 o investiție hotelieră a transformat o clădire rece care găzduia cândva protipendada comunistă, într-un hotel unic cu design și servicii exclusiviste. Oaspeții locației vor descoperi echilibrul și liniștea oferite de zonele de relaxare și business ale hotelului. Un scurt info-tur îți permite familiarizarea cu conceptul Nymphea Spa, în ”buzunarele” căruia se află o listă variată de proceduri și terapii care contribuie la refacerea organismului și la trezirea tuturor simțurilor. Meniul Spa include pachetele de întreținere Sundări respectiv VitaMan, dar și pachete medicale de ozonoterapie ori hidrocolonterapie. Pe segmentul de masaje oferta este foarte variată – de la cel suedez, cu pietre vulcanice, australian, până la cele faciale, a mâinilor și picioarelor, măști corporale etc. ”Nymphea Spa e o prefață dar în același timp și o invitație deschisă către rafinament și puritate, o evadare din spațiul citadin într-un peisaj natural magic.

Ne putem concentra pe oaspeții noștri și putem adapta serviciile resortului într-un mod foarte flexibil. Filozofia și managementul nostru sunt pliate pe dorințele clienților ce caută spații mari, aerisite, dar și intimitate. Se spune că detaliile fac diferența și din această cauză încercăm în fiecare zi să personalizăm ofertele noastre. Deci cu ce ne ocupăm noi ? Am putea spune că suntem acei furnizori ai “microplăcerii”, al adevăratei aventuri, care-ți pot transforma câteva ore într-o adevărată vacanță de neuitat. Încă de la început a fost pentru firma noastră o provocare să manageriem o asemenea investiție” – spune Alex Popescu, Partner Total Hospitality Services.
Din celelalte expresii care contribuie la valorizarea conceptului Nymphea SPA, vom amintit; de restaurantul în care vă veți întâlni cu creațiile cunoscutului șef Antonio Passarelli.

El este generos organizat cu 70 de locuri în interior, la care se adaugă încă 150 repartizate în trei săli cu vedere spre lac, dar și o terasă cu 50 de locuri. De centrul de conferințe multifuncțional, care deține în total 170 de locuri ( în cel mai avantajos aranjament), ambele locuri excelente pentru organizare de evenimente de familie sau corporate. Și, bineînțeles, de hotelul Vila 23 Snagov ce și-a reinventat spațiile de cazare în 33 de camere cu paturi matrimoniale ori twin, respectiv 4 apartamente. Concepte îndrăznețe de design cromatic și pentru mobilier, sunt puse în valoare de tehnologii și facilități de ultimă oră. Atmosfera este animată de magia peisajului natural.

GURA HUMORULUI
Best Western, terapii cu metale prețioase

Hotelul Best Western de la Gura Humorului și-a îmbogățit oferta prin modernizarea Centrului ”Vitality Spa”. După un amplu proces de renovare și modernizare, desfășurat pe parcursul a câtorva luni, Vitality Spa se prezintă acum, mult mai atrăgător prin centrul de relaxare și energizare. Pe lângă serviciile de care clienții hotelului Best Western Bucovina, se puteau bucura până acum (sauna finlandeză, sauna umedă și jacuzzi ) au mai fost adăugate, un bazin cu apă sărată adusă de la salina Cacica, o cameră în care a fost amenajată o salină de suprafață, cu sare de la Salina Praid, un cabinet pentru hidro-aroma terapie, două cabinete etc. Procedurile, integrate în ritualuri de Spa, includ produse cosmetice exclusiviste, dedicate tratamentelor corporale din centrele SPA. Produsele 100 % naturale și vegetale, marca ,,La Cremerie” și „Natural Bucovinean”, marcă locală, desfătă simțurile clienților. „Vitality Spa” propune tratamente corporale speciale, cum ar fi: pentru tonifiere și reechilibrare energetică „Golden Therapy”, cu metale prețioase, tratament anti age „In Vino Iuvenes”, cu must de struguri, tratament pentru relaxare și vitalizare, „Nature’s Vitality”, cu may chang și alte ritualuri menite să readucă armonia trup-minte-suflet. Prin această investiție, Best Western Bucovina, devine unul dintre cele mai ofertante hoteluri de 4 stele din nordul Moldovei, în ceea ce priveşte, diversitatea serviciilor oferite și a opțiunilor de relaxare și divertisment – apreciază directorul de vânzări și marketing Doina Prosciuc.

ANGELA SIMION, ALEX BARBU & ION BADEA

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Industrie hoteliera, Numarul 131 and tagged . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*