TRANSPORTURI NR.93-94 (DECEMBRIE 2011-IANUARIE 2012)
Check-in automat şi gratuit
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a introdus 12 dispozitive automate de efectuare a formalităţilor de check-in la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (AIHCB). Facilitatea de «self-service chek-in» este pusă de către CNAB la dispoziţia pasagerilor care tranzitează aeroportul şi a companiilor aeriene care operează aici, în mod gratuit, fără tarife suplimentare.
Prin intermediul sistemului performant, operaţiunea de check-in s-a simplificat la
minimum, pasagerii nemaifiind nevoiţi să aştepte la eventualele cozi formate la ghişee pentru a realiza formalităţile de îmbarcare şi îşi pot alege singuri locurile în aeronavă. Sistemul funcţionează în limba română pentru compania TAROM şi în limba engleza pentru ceilalţi transportatori aerieni. O altă variantă rapidă de obţinere a talonului de îmbarcare este check-in-ul on line.
“La ghişeul de check-in putem petrece între 15 şi poate 45 de minute. În momentul de faţă, sunt şase companii care pot procesa aceste bilete prin intermediul ghişeelor de check-in self service” – a declarat Valentin Iordache, purtătorul de cuvânt al Companiei Aeroporturi Bucureşti.
Strumpfii s-au urcat în avioanele Blue Air
Surprize, surprize la acest sfârşit de an. După asocierea cu protagoniştii Avatar în primăvara lui 2010, a venit rândul omuleţilor albaştrii, Strumpfii, să călătorească alături de pasagerii Blue Air. 
Nominalizată la Premiile Oscar, animaţia Strumpfii readuce în atenţia publicului personajele albastre într-o nouă aventură amuzantă, disponibilă din 2 decembrie, în format BLU-RAY 3D, BLU-RAY şi DVD.
Toţi cei care vor achiziţiona filmul până pe 15 ianuarie 2012, în oricare dintre cele 3 variante marcate cu un sticker special, şi se vor înscrie apoi pe baza informaţiilor solicitate pe site-ul www.provideo.ro/strumpfii, au şansa de a câştiga o excursie pentru întreaga familie în orice oraş din Europa.
Aceasta e oferita de Blue Air şi agenţia de turism Blue Travel – ne-a precizat Florentina Tatu, directorul de PR şi publicitate al companiei aeriene. În baza parteneriatului cu Pro Video, Sony Home Entertainment a acordat dreptul Blue Air de a surprinde pasagerii săi cu „O poveste de Crăciun”, un EXTRA DVD plin de mini-aventuri. Dvd-ul „Strumfii – O poveste de Crăciun” va fi oferit cadou celor care achiziţionează la bordul aeronavelor Blue Air, până la 31 ianuarie 2012, noul personaj de pluş pentru copii, avionaşul BLU. Mascota a fost realizată la cererea pasagerilor Blue Air.
TAROM VA DUBLA LONDRA
Compania aeriană naţională a anunţat că va întroduce începând cu 25 martie 2012, o a doua frecvenţă către capitala Marii Britanii. Pasagerii TAROM vor putea călătorii către Londra cu două zboruri pe zi şi vor beneficia de conexiuni multiple cu numeroase alte destinaţii din Europa şi Orientul Mijlociu. Biletele pentru noua frecvenţă pe ruta Bucureşti-Londra-Bucureşti au fost deja puse în vânzare şi pornesc de la 172 euro (oferta este valabila pentru perioada de călătorie 25 martie-25 aprilie 2012, locuri limitate, taxe incluse).
După cum informează un comunicat al Tarom „zborurile de dimineaţă operate de către compania TAROM atât în sezonul de iarnă 2011-2012 cât şi în sezonul de vară 2012 sunt special concepute astfel încât pasagerii să poată călători mai departe către şi din oraşele: Timişoara, Oradea, Sibiu, Cluj-Napoca, Baia Mare, Târgu Mureş, Suceava şi Iaşi”.






