MARIUS PANDEL: ”Forța Christian Tour constă în dezvoltarea marketingului inovativ!”- TRAVEL nr. 132

MARIUS PANDEL: ”Forța Christian Tour constă în dezvoltarea marketingului inovativ!”
Marius Pandel DG Christian Tour

Pachete turistice către Madeira, Egipt și Tunisia. Sejururi cu nave de  croaziere pentru grupuri, organizate în Marea Nordului, Marea Baltică sau Marea Arabiei. Destinațiile favorite din perioada de early booking pentru vacanța din 2015 au fost: Heraklion și Chania (Creta), Rodos, Zakynthos, Corfu, la care se adaugă Antalya (Turcia).
În 2015, Christian Tour continuă să dezvolte conceptul „Family Moments”, un program special dedicat familiilor cu copii. Toate pachetele turistice care poartă simbolul Family Moments includ servicii All Inclusive și o mulțime de activități și facilități destinate celor mici și părinților. O altă noutate – Christian Tour lansează în acest an 2 chartere care vor pleca din Chișinău către Insulele Creta şi Mallorca. Creșterea numărului de agenții proprii va continua cu deschiderea a încă 2 sedii în București. De asemenea managementul firmei dorește să fondeze și o Școală de Turism, menită să dezvolte capacitățile practice ale tinerilor ce vor opta pentru acest domeniu.
”Pentru 2015, Christian Tour își propune să ajungă la vânzări în valoare de 63 de milioane de euro (comparativ cu 52 de milioane în 2014, respectiv 45 de milioane în 2013) și ca numărul de turiști care beneficiază de serviciile oferite de agenție să se ridice la 230.000 (față de 180.000 în 2014).  De altfel Grecia a crescut în vânzările noastre cu circa 20% în fiecare an” – a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Anul trecut compania de travel a dezvoltat și segmentul de turism online, prin lansarea site-ului de bilete de avion – www.vuelo.ro . Proiectul  se bucură de mare interes din partea turiștilor. De aceea compania a decis să  investească în dezvoltarea platformei online și în 2015. Christian Tour pregăteşte şi lansarea unui proiect inedit pentru turism intern. Agenția și-a propus promovarea intensă a vacanțelor în România, “un tărâm spectaculos, cu foarte multe obiective turistice de vizitat şi o ţară de care merită sa fim mândri şi să o promovăm” – consideră Marius Pandel.

Referindu-se la gradul de ocupare a curselor charter de anul trecut Marius Pandel a mai precizat că pentru cele 42 de chartere săptămânale s-a înregistrat o încărcare de circa 95%. Același grad de ocupare l-a avut pe tot sezonul și  hotelul de 4 stele Memento Kassioppi Resort. Complexul este singurul hotel românesc din Insula Corfu, deținut de Christian Tour, hotel frecventat de turiștii români, dar și de către britanici, polonezi, cehi,  scandinavi etc. Vacanțele Senior Voyage s-au dovedit foarte populare, aproximativ 12.000 de turiști achiziționând pachete dedicate în principal seniorilor.
Marius, conduce firma împreună cu fratele său Cristian Pandel. Grupul de travel (a cărui familie este alcătuită din 168 de angajați, ce activează în 29 de agenții proprii) marchează în acest an 18 ani de la înființare. El își propune consolidarea poziției de lider de piață în ceea ce privește numărul de turiști care apelează la serviciile sale.

MARIAN CONSTANTINESCU

J’Info Tours – 25 ani
Carmen Pavel DG  J'info Tours

Una dintre primele agenții de turism private din România J’Info Tours a aniversat 25 de ani de la înființare. De-a lungul acestor decenii compania a oferit servicii pentru peste 3 milioane de clienți, individuali, grupuri, corporate, misiuni economice. ”Tot timpul am fost preocupați să construim și să consolidăm un brand ce a crescut prin valoarea adăugată a serviciilor, am urmărit un plan de afaceri sustenabil care ne menţine profitabili de 25 de ani, am revoluţionat turismul românesc prin lansarea unor produse inovative care au creat o adevarată modă: Viva Spania, Bella Italia, Pe urmele lui Gaudi şi Dali, Safari în Kenya, Lumea lui Darwin, Galapagos ori Venezuela” – a declarat Carmen Pavel, directorul general al J’Info Tours.
Începând cu anul 2000, firma a devenit singurul partener din România ai HRG ( Hogg Robinson Group) – una dintre primele trei companii de management al călătoriilor din lume. Astfel, turismul de afaceri a ajuns să reprezintă mai mult de 65% din cifra de afaceri a agenției J’Info Tours. În cursul anului 2014 J’Info Tours a devenit consolidator pe piața vânzării biletelor de avion în Europa de Est, pentru un important GDS (Global Distribution System). ”Din acest an am început implementarea unei performante platforme de vânzare de bilete de avion, cazări, pachete servicii turistice, circuite, sejururi charter, asigurări turistice medicale, croaziere, închirieri maşini, activități, bilete la spectacole şi evenimente, care va deveni complet oprațională B2B şi B2C, către public şi respectiv parteneri până la sfârşitul anului” – a mai anunțat liderul J’Info Tours.
În ultimii ani compania a investit în mai multe proprietăți de cazare creându-și propria bază de turism la Snagov, Zamora-Poiana Ţapului şi Şimon-Bran.
ALEX BARBU

BUTNARU: ”Mizăm pe creșterea circulației și prelungirea sezonului estival!”
Mesek Wings parteneri

Meshek Wings, care se află de 3 ani consecutiv în Top 10 touroperatori din Israel, a anunțat că prognozele sale pentru 2014 au fost depășite de rezultate. În 2014, aceştia au adus circa 18.000 de turişti israelieni în România, dintre care 15.000 cu compania aeriană Blue Air şi 3.000 cu TAROM.  “Litoralul românesc s-a ridicat la aşteptările turiştilor care au fost mulţumiţi de calitatea produsului. Dacă în 2014 am organizat o cursă charter pe săptămână pe relaţia Tel Aviv – Constanţa, în acest an vom organiza două zboruri săptămânale către Constanţa, tot cu compania Blue Air. Riviera românească are potenţial. Am riscat, am investit, iar la ora actuală pot spune că suntem cel mai important touroperator de incoming pentru România care derulează curse charter şi asigură programe tip sejur” – a afirmat Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd.
Produsul “Litoralul românesc” s-a bucurat de succes pe piaţa israeliană, zborurile continuând până la începutul lunii septembrie şi aducând circa 2000 de turişti. De asemenea în perioada mai – august 2014, touroperatorul israelian aducea circa 6000 de turişti în Bucureşti, pentru programe gen city break. Gradul de ocupare al curselor charter operate cu Blue Air, pentru 2014, a fost de 96,4% pentru litoral şi de peste 97% pentru Bucureşti. Anul trecut, Meshek Wings a adus cetăţeni israelieni şi pentru evenimente corporatiste de anvergură. Touroperatorul prognozează că în 2015 va aduce circa 25.000 de turiști israelieni.

MARA ANTON

Despre ce vorbesc AMEX și MASTER CARD !

American Express Travel (AMEX) a realizat un sondaj în rândul a aproape 300 de agenții de turism din întreaga lume, în scopul de a stabili care sunt cele mai dinamice destinații în preferințele de vacanță ale turiștilor americani. Suprinzător de bine s-a clasat Bucureștiul (pe locul 10 în Top). Înaintea acestuia se află Manaus, Recife, Salvador, Rio de Janeiro si Sao Paulo, toate din Brazilia, urmate de Santorini (Grecia), Hilton Head (SUA), Grand Junction (SUA) și Milano. ”Creșterea interesului pentru București și România confirma faptul că americanii care au vizitat vestul și centrul Europei doresc să revină pentru a descoperi și estul continentului” – apreciază Simion Alb, directorul Biroului de Turism al României din America de Nord.
La rândul său cea de-a IV-a ediție a raportului MasterCard Index of Global Destination Cities clasează Bucureștiul pe locul 90, în topul celor mai vizitate 132 de orașe din lume. Pe primele 5 poziții se află Londra, Bangkok, Paris, Singapore și Dubai, orașe care beneficiază de un aflux puternic de turiști străini, rezultat din creșterea ponderii clasei mijlocii, a inovațiilor din travel, dar și a nevoii de a efectua deplasări în interes de serviciu” – arată un comunicat al MasterCard. Conform aceleași surse Bucureștiul a avut în 2014 peste 928.000 de vizitatori străini, ce au efectuat cheltuieli totale în valoare de 391 milioane dolari.

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Numarul 132, Travel and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*