TRAVEL NR.85 (APRILIE 2011) ALBENA ŞTIE – 5% ROMÂNI ÎN PLUS CONTEAZĂ

ALBENA ŞTIE – 5% ROMÂNI ÎN PLUS CONTEAZĂ
43 de hoteluri, dintre care 18 sunt all inclusive şi 6 ultra all inclusive. O plajă cu o lungime de peste 3,5 kilometri. O arhitectură armonizată cu natura şi un bun simţ împletit cu ospitalitatea, sunt câteva puncte ce merită cercetate la faţa locului. Unde? La Albena, una dintre staţiunile bulgare cu management unitar şi o proiecţie a marketingului pe măsură.

O echipă formată din vânzători de vise, că doar asta este turismul, a inaugurat caruselul comunicării pentru sezonul de primăvară-vară. Unde? la Holiday Market, târg de turism ce a reprezentat rampa de lansare pentru noutăţile bulgarilor. “Ne aşteptăm ca şi în 2011 tot mai multe familii să aleagă să-şi petreacă vacanţa în Albena. Previzionăm un ritm de creştere constant şi sănătos pe piaţa din România. Credem că în acest an vom înregistra o creştere cu 5% a oaspeţilor români, faţă de cei 32.000 care ne-au vizitat anul trecut” – spune Margita Todorova, directorul de marketing şi vânzări al Albena JSCo.

Lucrurile au stat destul de bine şi în sezonul estival 2010, în care deverul românilor la Albena a crescut cu 3%, staţiunea consemnând 271.000 de înnoptări, faţă de 263.000 faţă de 2009. Vârful de sezon în anul trecut a fost august, când s-au înregistrat 97.200 de înnoptări, respectiv peste o treime din totalul anual.

Dine Around & Kids Club

De ce se bulucesc românii spre staţiunile bulgare, în cazul de faţă spre Albena? Pentru că oamenii de aici ştiu să-şi condimenteze produsele turistice cu noutăţi, oferte speciale, pachete all-inclusive reduceri early booking (20% până la 30 aprilie, respectiv 10% până la 31 mai), şi un preţ corect în care se regăseşte respectul comercial faţă de clienţi. Printre ei se numără şi românii. Todorova a ţinut să precizeze că ei contează în piaţa sosirilor în această staţiune fiind pe poziţia a cincea de consum după Germania, Ţările Scandinave, Rusia şi Israel.

“În exclusivitate, staţiunea Albena oferă turiştilor posibilitatea de a experimenta mâncăruri din diferite bucătării internaţionale fără costuri suplimentare. Prin programul ”Dine Around”, oaspeţii cazaţi cel puţin şapte nopţi în regim All Inclusive sau Ultra All Inclusive până la 8 iulie 2011 şi după 26 august 2011 pot alege să servească o cină şi un prânz la unul dintre restaurantele tematice din staţiune (cu specific franţuzesc, mexican, italienesc, european, local etc). În plus, părinţii pot câştiga timp pentru ei lăsând copiii în grija personalului de specialitate pus la dispoziţie de administraţia staţiunii. Baby-sitters şi Baby-strollers profesionişti însoţesc copii pe tot parcursul şederii şi îi supraveghează în timp ce participă la activităţile oferite în programul special “Kids Club” – adăugă Andreia Stanciu, directorul de vânzări pentru piaţa românească al staţiunii Albena.

O nouă provocare: Primorsko Club

Potrivit directorului adjunct de sales şi marketing al staţiunii Albena, Yovka Strashilova “Albena va inaugura la finalul lunii Mai cel mai nou hotel din staţiune, “Sandy Beach”, construit pe structura fostului hotel Orlov. Tot în Mai urmează să fie încheiate renovările din staţiunea Primorsko Club, de asemenea administrată de Albena JSCo. De anul acesta, staţiunea situată aproape de oraşul Burgas şi de graniţa cu Turcia – va avea încă o piscină, un restaurant renovat şi noi echipe de animaţie. Complexul include un hotel de 4 stele şi vile, va oferi exact aceeaşi calitate ca şi în Albena: mâncare, băuturi locale, animaţie, gratuitate pentru copiii sub 12 ani care stau în aceeaşi cameră cu părinţii. Proiectul este foarte ambiţios şi este sintetizat astfel de către Krassimir Stanev, directorul executiv al societăţii Albena: “Vrem să transformăm Primorsko în cel mai bun resort din Bulgaria, practic staţiunea secolului 21. Zona are un potenţial natural foarte ridicat. Este nepoluată, foarte curată, cu condiţii climatice foarte propice”.

M. CONSTANTINESCU

…………………………………………………
LA ROMEXPO: Drumul lemnului şi apele vieţii

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României (TTR), desfăşurată între 31 martie şi 3 aprilie, a resimţit ca şi cea de toamnă efectele târgului organizat cu mai bine de o săptămână în urmă de către ANAT la Palatul Parlamentului. Doar câţiva travel agenţi au participat la Romexpo şi asta s-a simţit din plin. Cum nu ne interesază prea mult polemicile expoziţionale, care fără îndoială au un substrat comercial, vom spune că programul de manifestări conexe al TTR, a fost unul deosebit şi a trezit interesul specialiştilor din travel ori ai consumatorilor de turism. Dintre acestea am remarcat dezbaterile în jurul strategiei de dezvoltare a Bucureştiului, organizate de Asociaţia de turism a municipiului, promovarea în turism prin reţelele sociale, prezentarea proiectului Ofensiva Sudului Litoralului, dar şi pe cel cu tema „Drumul lemnului – aventură de descoperire a tradiţiei”, conceput de către Ordinul Arhitecţilor.

În ceea ce priveşte conceptele expoziţionale am remarcat afluenţa de la standurile agenţiilor de turism Christian Tour şi Premium Holidays respectiv de la standul naţional al Ungariei, care s-a prezentat cu o nouă imagine de promovare, pliată pe campania acestui an, „declarat anul apelor termale şi… minerale, care dau viaţă turismului” – ne-a subliniat doamna Julia Soos, directorul Biroului de turism al Ungariei la Cluj Napoca.

C. DOINA

About Traveller Magazin

REVISTA TRAVELLER MAGAZIN MARIAN CONSTANTINESCU – Redactor Şef Marian Constantinescu s-a născut pe 24 aprilie 1953, în Bucureşti. Absolvent al Liceului “Aurel Vlaicu” (1972). Licenţiat în ziaristică. A lucrat la Agerpres, Tineretul Liber, Curierul Naţional, Ziua, ocupând poziţii de la redactor, şef departament, redactor şef până la director de promovare. A publicat poezie, proză, comentarii literare, în revistele: România Literară, Luceafărul, Contemporanul, Convorbiri Literare, Cronica, Vatra, Săptămâna, Flacăra, Suplimentul literar artistic al Scânteii Tineretului etc.
This entry was posted in Numarul 85, Travel and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to TRAVEL NR.85 (APRILIE 2011) ALBENA ŞTIE – 5% ROMÂNI ÎN PLUS CONTEAZĂ

  1. laurentiu miron says:

    Buna ziua,
    Mesajul meu nu este un comentariu la acest articol, ci contine o rugaminte, poate putin mai neobisnuita.
    Ma numesc Laurentiu Miron, am o experienta profesionala destul de vasta in domeniul bancar, dar in prezent as dori o reorientare a carierei catre domeniul turistic.
    Consider ca desi nu am experienta directa in domeniu as putea indeplini totusi cu succes cerintele unui post din acest sector de activitate dovedindu-ma util unei companii turistice, cel putin din urmatoarele motive: cunosc la nivel avansat doua limbi de larga circulatie internationala (engleza, franceza), am studiat aprofundat geografia Romaniei si a lumii in cadrul ASE si ulterior – aceasta reprezentand una dintre pasiunile mele alaturi de istorie si arta – am abilitati temeinice si experienta in operarea pe calculator si in interactiunea cu clientii si sunt disponibil pentru deplasari pe orice termen si in orice zona.
    Ma puteti ajuta cumva cu sfaturi/informatii/recomandari pentru a putea realiza aceasta schimbare de cariera?
    Va multumesc foarte mult,
    Laurentiu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*